2011. január 23., vasárnap

Mosó masa

Ez a hét elég cifrára sikeredett és minden oda vezetett, hogy moshattam naphosszat, mint egy mosómedve.

Egyik este fura hangot hallottunk a hálószobából, ahol Szofi le lett fektetve. Megyünk fel, hát összehányta magát. No és persze a saját ágyneműit és az enyéim. Hurrá...

A paplanját 3x mostam ki, mire tiszta lett. Nem volt elég a huzatokat és a lepedőt mosni, mert a paplan is átázott. Másfél napig mostam a romokat.

Következő nap pukkantott egyet anyumnál, és a nadrágja bánta. No sebaj, ez legyen a legnagyobb gond. De éjjel is pukizott egyet. Ezt az ágynemű és a pizsama bánta. :D Moshattam.

Következő éjjel Gréti kiáltására ébredtem. Neki az orra vére eredt el. Persze a párnáját sikerült eláztatnia.

Még ugyanezen a napon, amikor elmentünk itthonról, az egyik macska véletlen bent maradt, nem lett kizárva a garázsba. Persze, ő kőre nem kakil, az töri a fenekét. Lekakilta Szofi ágyneműjét. Voooooooow. Persze, ismét mosás.

Ezzel persze nem érhetett véget a hét. Az egyik állatka úgy gondolta, hogy messze van az alom. A vendégszobai ágytakarót vette célba. Persze mind külön-külön megtöltötte a mosógépet. Így egész héten csak mostam és mostam. :)

2 megjegyzés: