2011. január 2., vasárnap

Koriztunk

Gréti szülinapjára kapott egy jégkorit. Hogy ne legyen sírás, Szofi is kapott egyet. :)

Ma végre szakítottunk rá időt és elmentünk a Jégcsarnokba. A csajok már napok óta csak erre vártak. (Előbb kapták meg a korit, mert velük kellett elmenni megvenni a méret miatt.)

A pénztárnál kicsit meglepődtünk. Csak a csajok és én akartunk korizni, mert Krisz nem tud korizni. De úgy gondoltuk, hogy a családi jeggyel járnánk a legjobban. Ez általában 2 felnőtt és 2 gyerek belépőjét jelenti. No, itt nem! Náluk a családi jegy 1 felnőtt és 1 gyerek jegyet fed. Úgy látszik, hogy az üzemeltetők csonka családban nőttek fel ...

Eredetileg én nem akartam korit húzni, így az enyémet nem is vittük, mivel úgy gondoltam, hogy stabilabban tudok megállni kori nélkül a jégen, ha a gyereket is tartanom kell. De így nem engedtek be (volt egy ilyen rossz sejtésem), ezért béreltünk nekem egy korit (1000 Ft a bérlés).

2 pálya van, tehát bőven van hely. :)

Először Szofit vittem be a pályára. Fél kört mentem úgy vele, hogy csak az egyik kezét fogtam. Azaz annál fogva próbáltam 2 lábon tartani. Kvázi nulla sikerrel. :) A fél kör után kiadtam Krisznek, mert csuromvizesre izzadtam.

Aztán jött Gréti. Ekkor erősen elkezdtem pislogni, mert rögtön tudott korizni, pedig jégkori sosem volt a lábán. Igaz görkorizni nyáron megtanult, így előnnyel indult. Neki egy pillanatig sem kellett fogni a kezét. Ő csak rótta a köröket. Ha néha-néha elesett, akkor ahogy tanítottam, gyorsan ökölbe szorította a kezét, majd pikk-pakk felpattant. Én csak pislogtam. :)

Aztán Szofit is elvittem néhány körre, bár a körök között pihit tartottunk, azaz 1-1 kört egyedül is mentem. A módszeren változtattam, a hóna alá nyúlva próbáltam 2 lábon tartani. Így azért jobban ment, legalábbis nekem kicsit egyszerűbb dolgom volt.:)

Király volt. Legközelebb is megyünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése