2010. november 14., vasárnap

Libabál és Gyerekvilág kiállítás, stb.

Ez a hét is elrepült.

Pénteken kiderült, hogy annál a rossz ugrásnál Grétinek nem csak egy foga sérült... Valami beszorult evés közben 2 foga közé, amit egy darab foggal távolított el. Lényegében ugyanaz a fog a másik oldalon. Hurrááá ...

Szombaton délelőtt Gréti ismét ovisuliba ment, ahonnan most is nagyon lelkesen távozott.

Délután anyum vigyázott a csajokra, amíg ők alukáltak, mi meg elmentünk nekem venni 1-2 ruhát. Utálok ruhát próbálni .... Legszívesebben mindent próbálás nélkül vennék meg. :)

Az egyik boltban jót vigyorogtunk. Nekem folyton a gyerekek ruhái tetszenek. És a tini ruhák között találtam olyat, ami jó volt rám. :D Meg is vettük.

Mire végeztünk, elkopott a lábam és totálisan elfáradtam. De még nem volt vége a napnak. Mire a csajokért mentünk, ők már kialudtan és bezsongva vártak. Tudták, hogy senkit sem találtam, akire rábízhattam volna őket estére és így ők is jöhetnek az ovi alapítványa által rendezett libabálba.

Amikor Gréti meglátta, hogy miket vettünk, egy részét élből lenyúlta volna (ha jó lenne rá). Megjegyezte, hogy ha egyszer kinövöm, akkor majd adjam neki. (Jó fej. :D)

Szofi kapott egy új pizsit. Szerintem leginkább abban jött volna, de végül belement, hogy csak lefekvéshez vegye fel. :) De amíg el nem indultunk, azt ölelgette.

A csajok teljesen jól viselték a bált. Igaz csak 10-ig voltunk, addig pedig csak előadások voltak. Nagyon élvezték, hogy ők is ott lehetnek. Az óvónénik is felléptek és a végén megjegyezték, hogy örülnek, hogy a gyerekek nem láthatták. De amit Gréti lát, arról mindenki értesül ... :D

Mára is jutott program. Elmentünk a Gyerekvilág kiállításra. A csajokat kifejtették, és csillámtetoválást is kaptak. (Ennek Szofi nem annyira örült, mert húzta a szőrét.)

Krisz egy supermanes tetkót kért. Nagyon komoly :)

A csajok olyan 3 órán át bírták a kiképzést, aztán elindultunk hazafelé.

Ez a hétvége is nagyon gyorsan elrepült. És még ki sem pihentem magam. :)

Az elmaradhatatlan képek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése