2010. november 9., kedd

Képek a gyerekszobába ...

és nem csak oda.

Annó ültem egy a játszótéren és figyeltem, ahogy Gréti játszik. No meg figyeltem a többi anyukát is, hátha lehet valakivel két szót váltani. Persze, majdnem mindig sikerrel járok, de az esetek többségében egy egyszeri beszélgetésben kifullad a történet, hisz egyáltalán nem biztos, hogy találkozunk még valaha.

Így esett, hogy megismertem Veronikát. Először azt hittem, hogy őt se fogom többet látni, de néha-néha összefutottunk és váltottunk pár szót. Az első gyerkőc után megszületett neki a második, majd a harmadik is.

Aztán, mióta a gyerkőceink együtt járnak zeneoviba, rendszeresen találkozunk és végigdumáljuk azt a szabad 1 órát, ami megadatik nekünk. Na jó, leginkább én beszélek. :D

Ő a kifejezetten kreatív emberek csoportját erősíti. Egyrészről tájépítészkét szebbnél szebb kerteket tervez, másrészről fest. Nemrég elkezdett egy blogot. Abban azt írja, hogy egyszer beszabadult a művészellátóba és azóta igyekszik vidámabbá tenni az alkotásait szemlélő közönséget. Persze ő ezt frappánsabban fogalmazta meg. :))

Érdemes megnézni a műveit. Kis kép, nagy kép, szobányi kép? Számára azt hiszem, nincs akadály. Lányos téma vagy fiús, vicces vagy komoly, gyerekes vagy felnőttes? Bármit megvalósít.

Szívből jövő, csodálatos képek kerülnek ki a kezei közül.

Ajánlom, hogy nézzétek meg a blogját és a facebook oldalát is.

A képei természetesen megvásárolhatók. Egyedi igényeknek megfelelő képeket is készít. Így mikulás/karácsony tájékán, de akár szülinapra, névnapra vagy csak úgy is kiváló ajándék lehet kicsinek és nagynak is egy-egy alkotása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése