2010. október 11., hétfő

Meglepi buli

Krisznek most csütörtökön lesz a 33. szülinapja. De szerdán elutazik 2 hétre Ámerikába, így a jövő hét végén nem tudtunk volna ünnepelni.

Már napok óta érlelődött bennem, hogy bulit szervezek neki, de nem nagyon volt időm rá, mindig történt valami.

Aztán pénteken - no nem mintha a péntek kevéssé eseménydús lett volna - összeszedtem magam és megszerveztem. :)

Felhívtam a barátainkat, hogy ráérnek-e. Mindenki ráért. Felhívtam az éttermet és vasárnap délutánra volt is nekik 14 főre helyük. Király. Ezzel szinte mindent el is rendeztem, már csak torta kellett volna.

Úgy terveztem, hogy szombaton elszaladok tortát rendelni, amit majd a barátaink hoznak el, hogy az is meglepi legyen. De egész nap nem tudtam 10 percre egyedül maradni.

Pont, amikor a suliba vittük be Grétit, akkor hívott Csabi, hogy mit adjanak ajcsiba Krisznek. A hívást igyekeztem Krisz hallótávolságán kívül lebonyolítani, de hirtelen semmi sem jutott eszembe, hogy Csabi miért hívott. Ekkor kicsit gyanakodott, de aztán elhitte, hogy nem mesterkedek semmiben.

Annyit azért korábban elárultam neki, hogy a szüleivel és az én szüleimmel megyünk majd Peténybe ünnepelni. A többiről nem tudott.

Vasárnap, amikor Krisz nem volt itthon, még egyszer egyeztettünk. Megbeszéltük, hogy ők kicsit előbb mennek és egy másik utcában parkolnak le, hogy ne lássa meg a kocsikat.

Már úton voltunk, amikor Robi hívott, hogy hol vagyunk már. Kicsit késésben voltunk. Hablatyoltam neki valamit, hogy ne legyen feltűnő, de Krisz ismét gyanakodni kezdett. :)

Ahogy odaértünk, megnyugodott, mert nem látott ismerős autót. :)

Majd meglátott egy Octaviat. Ekkor állítottam, hogy legalább 1000 ilyen Octavia rohangászik az országban. :)

Ahogy beléptünk az étterem udvarára észrevette, hogy ki van függesztve, hogy boldog szülinapot. Minden betű külön A4-es lapon volt. Robiék és Csabiék csinálták neki.

Származási hely: Krisz 33. szülinap


Szóval nekem is okoztak némi meglepit. :)

Ahogy beléptünk, mindenki kánonban rázendített, hogy boldog szülinapot. Krisz meg úúúúúgy örült! Én meg örültem, hogy örül. :)

Nemsokára hozták is a kaját, amit a korábban érkezők megrendeltek mindenki számára, hogy ne kelljen a gyerekek idegeit túl sokáig cincálni.

Minden nagyon finom volt. A kiszolgálás meg remek. Krisznek a liternyi sörét egy szülinapos korsóban hozták ki. Amiről később kiderült, hogy másnak nem nagyon szokták odaadni, mert az étteremtulaj kapta egyszer szülinapjára.

Miután mindent elpusztítottunk a tálakról (na jó, csak majdnem mindent, mert eszméletlen nagy adagok vannak), jött az első torta. Ez egy speciális emeletes torta volt, amit Csabiék és Robiék együtt csináltak. A tetején speciális gyertyákkal.

Krisz elfújta .... volna a gyertyákat. Már úgy nézett ki, hogy sikerrel jár, már egy sem égett, amikor egymás után újra lángra kaptak. Ez így ment egy jó ideig az ünneplő csapat legnagyobb örömére.

Származási hely: Krisz 33. szülinap


Volt egy momentum, amikor elgondolkodott rajta, hogy leönti sörrel. :)) De végül anélkül gyűrte le a szinte elolthatatlan gyertyákat. :) Egyébként mázlija volt. Csak egy csomag ilyen gyertyát vettek neki, amiben 10 db volt. Így nem 33 gyertyával kellett megküzdenie.

Ezután érkezett az igazi torta is. Miután elpusztítottuk, megnéztük, hogy mégis mit rejt az emeletes torta csillogó csomagolása. Coronita sör volt benne. A felsőben is, az alsóban is. De a fiúk csomagolásnál rám is gondoltak. Azt hitték, hogy itthon lesz kibontva. :) Hogy ne tudjanak az üvegek összekoccanni, teletömték faforgáccsal az üres teret. Ha itthon lett volna kibontva, biztos sűrűn csuklottak volna. :D

Származási hely: Krisz 33. szülinap


Szuper volt az este. Köszönöm, Robiéknak és Csabiéknak, hogy eljöttek és ilyen hangulatos estét varázsoltak. :)

Képek itt.

1 megjegyzés:

  1. Szuper este lehetett!
    Fejben már én is tervezem a férjem kerek évfordulójának meglepetés buliját. Addig még bő egy év van hátra... :)

    VálaszTörlés