2010. október 5., kedd

Ez a nap sem ...

az én napom. Rohadt felhők ... :)

Reggel felvettem az új kosztümöt, amit múlt héten vettünk. Indulás előtt még felszedtük a kakit, pisit, amit családunk legkisebb tagja itt-ott elszórt a garázsban (komoly mennyiségben), amikor az egyik lehajolásnál ... reccs ... gatya varrásmentén nem bírta a kiképzést.

Elrobogtam átöltözni. Kicsit ideges voltam ...

Gyerekeket elvittük az oviba, Kriszt bevittem a munkahelyére, majd elmentem állásinterjúra.

Emiatt nem éreztem magam idegesnek, játéknak fogtam fel. Jelenleg nincs tétje. Van munkám. De kell egy kis tesztelés, egy kis edzés. :)

Előtte vettem egy sokmagos zsömit, aztán a szakadó esőben bebattyogtam.

Mivel a marketing igazgatónő dugóba ragadt, ezért először csak a HR-essel beszélgettem. Majd megérkezett az a lány is, akinek a helyére határozott időre keresnek valakit. Hamarosan szül, de úgy gondolja, hogy max. 1 év múlva újra munkába áll.

A HR-es elakadt egy pontnál. Lehet, hogy mások is itt akadnak el??? Nem értette, hogy a Bánkis szervező és informatikus végzettségemmel mit csinálok marketinges pályán. Talán azt, hogy a szervező az gazdasági tárgyakat fedett?! :) Talán MBA-n is okítottak rá? :)

Az, hogy 10 éve marketinges vagyok, ez nem annyira foglalkoztatta, mint ez a számára fura tény, hisz gőze sem volt, mit fed a végzettségem.

Persze, beleírhatnám az önéletrajzomba. Na de akkor élből nem a felsorolás jellegű önéletrajzot írnám, hanem a régi fajta regényt. Ami esetemben nem 5 perces lenne. :)

Időközben megérkezett a marketing igazgatónő is. Ő is csatlakozott. Beszélgettünk egyet, majd adott 2 feladatot. Ezeket megoldottam. Lényegében 2 különböző kampányhoz kellett ötleteket gyűjteni (király ötlet ahhoz, ha egy cég ötleteket szeretne ingyé kapni :D).

Ezek, mint ahogy elmondták, már kitalált kampányok, már futottak és futnak, de kíváncsiak arra, hogy más hogy oldaná meg.

Használhattam a netet is. Kicsit túrtam a témában. Eredmény NULLA. Vagy nagyon szarul csinálták a kampányokat vagy én vagyok béna, hogy semmit sem találtam róla. Mivel az az ember vagyok, aki kiböki, amit gondol, ezért véleményezésként beleírtam, hogy én biza nem találtam semmit adott témában, ami kissé fura.

Lehet, hogy nem lesz baráti a mosolyuk, amikor olvassák. No mindegy. :D

Közben pár szót váltottam a terhes lánnyal, ekkor derült ki, hogy a környék parkolói fizetőövezetbe tartoznak. Én egy táblát és egy automatát se láttam. Több mint 4000 Ft-os büntetést kaptam. :(

9-től fél 1-ig voltam bent. Annyira nem volt levegő, hogy fejgörcsöt kaptam. Először csak azt hittem, kiéheztem. Ettem pár falatot, ittam rá, majd bevettem egy gyógyszert.

A fájdalomtól kettőig alig láttam. Majd rá kellett jönnöm, hogy hiba volt bármit is ennem, innom. A gyomrom is megadta magát. Szédültem, hányingerem volt, kész voltam.

Azt hittem, hogy el kell hívnom Kriszt, hogy vigyen haza. De végül elindultam. Szakadó esőben ... hogy még jobb legyen a helyzet (olyankor alapból utálok vezetni).

3-szor álltam meg útközben. Először csak friss levegőhöz próbáltam jutni. Másodszor is. Harmadszor már gyanúsan köhögtem megállás előtt. Még meg tudtam állni és kiszállni. Mázli. De kiürült a gyomrom. Innentől legalább nem szédültem, csak a fejem akart lerobbanni.

Ahogy hazaértem, lemosdottam, majd lefeküdtem. Csak félálomban tudtam pihegni, mert hol fáztam, hol ömlött rólam a víz. De mikor másfél órával később felkeltem, ismét tudtam gondolkodni, lenyugodott a fejemben levő dübörgés és enni, inni is képes voltam.

Ezután már csak a csajokért kellett elmennem az oviba, onnan táncra Grétivel, majd haza. Itthon körbeugrálni, őket, kutya után takarítani, Szofi párnahuzatát lehúzni, mert kuty most arra trottyantott rá .... (legalább az ágyakat hagyná békén!)

Most már nyugi van.

Ja, ma kezdődött volna a fotós okítás. Másnak el is kezdődött. Majd egyszer nekem is el fog. (Fő az optimizmus. :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése