2010. október 1., péntek

Blogdíj/ Blog Award

Alexandrától kaptam egy blogdíjat, amivel felvillanyozta a napom. Tudta, hogy rossz volt ez a hetem, és fel szeretett volna dobni. Sikerült! :))))



Ahogy nála is írtam: köszönöm, köszönöm, köszönöm. Csak úgy oszkárosan. ;)

De ezzel némi teendő is jár. (Your tasks are):)
1. Meg kell köszönni: köszönöm. :) (Saying thank you)
2. A logót ki kell tenni a blogomba: itt és alul is ott figyel. (Place out the logo of the award.)
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam: done, mindig is kint volt a linkje. :) (Should link the blogger you got the award from.)
4. Tovább kell adnom 7 embernek: ezt a részt nem annyira szeretem. Azért nem, mert minden blogot másért szeretek olvasni. De akinek olvasom a blogját, azt szeretem olvasni, különben mért olvasnám? :)) Már ha érthető vagyok. (Give the award to further 7 bloggers.)

De következzen a lista, akiknek ezúton továbbküldöm a díjat.
* Tinkmara: neki legalább 3 blogja van. Az egyikben mindenféle amerikai vonatkozású dologról ír. Nagyon jól dolgoz fel különböző történelmi eseményeket, érdekes ír emberekről és fura dolgokról. Imádom az összeesküvés elméletes bejegyzéseit. A másik blogja kicsit személyesebb: ebből rá kellett jönnöm, hogy sok mindent hasonlóan látunk, hasonlóan érzünk egy-egy dolog iránt. És van a harmadik blogja, ami összefoglalja a külföldön elő magyarok blogjait. Ezt egy fantasztikus kezdeményezésnek vélem. Ez élből lehetne három, mert mindegyik blogjáért lelkesedek. :) De nehogy má ilyen egyszerű legyen az élet. ;)
* András a másik jelöltem. Az ő blogját azért szeretem olvasni, mert látszik, hogy mennyire fontos számára a család. És "látom" rajta az eltökéltséget, hogy véghezviszi előbb vagy utóbb a nagy álmát. Nem adja fel.
* Édes és keserű blogjában rendszeresen olvasok nagyszerű recepteket. Szinte sikerül rávennem magam, hogy a konyhában is aktivizáljam magam. :) A képeit, amiket az ételekről csinál, imádom.
* Lilla stílusát nagyon bírom, ahogy a gyerekekről ír.
* Van egy új kedvencem. Egy fiatal pár írja, akik nemrég érkeztek Amerikába, HoUStonba. Ami nem semmi, hogy 29 hetes terhesen, ikreket várva vágtak neki az útnak. Ez már rögtön felkeltette az érdeklődésem. :) De tetszik a stílusuk és érdekes dolgokat írnak ők is Amerikáról. Ők M+M.
* The next one is for a great photographer/mom, having 3 kids. I found her blog through Digital Photography. Perhaps this award (I know, it's not an Oscar) makes her day a bit cheerful and let her know, that guys from the other side of world are following her art/life/fight. She is Natalie Norton. I love her photos!
* And there is another lady with her Cupcakes photography blog. She lives in Australia (as far as I know :)) as many of my readers. I can't remember when I started to read her blog, but since then I always wait for the next photo series. She makes fantastic photos too.


És egy még blogot ajánlanék. Remélem, senki sem bánja. :) Ezen az oldalon összegyűjtik, hogy különböző országokban - mindenhol a világon - milyen kérdések, feladatok szerepelnek a IELTS nyelvvizsgákon, ezzel segítve a vizsga előtt állók életét. És persze tippeket is adnak a sikeresebb vizsgához.

5. Be kell linkelnem őket: done. (Provide a link to these blogs.)
6. Megjegyzést kell hagyni náluk: done. (Leave a comment on their page.)
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot. (Tell 7 things about yourself.)
Lássuk (muszály?) :D

* két helyre is felvételiztem: állatorvosira és testnevelésire - egyikre se vettek fel :D (I applied to 2 universities: veterinary, physical education - none was successful)
* építészmérnök is szerettem volna lenni, de sose tudtam rajzolni, így meg se pórbáltam (dreamed to be a an architect, but never ever could draw, so I didn't try it)
* szervező és informatikus mérnökként diplomáztam a Bánkin végül (Finally I became an organizer and IT engineer)
* amire ráhúztam egy MBA-t, amit szinte végig csináltam. Szinte, mert az államvizsga és szakdolgozat még hátra lenne. Ez már pár éve várat magára :S (Made an MBA, but didn't do the thesis and final exam)
* sokáig 1 gyereket sem szerettem volna (For a long time I didn't want any children, now I have 2 girls)
* a férjemmel 4 hónap ismeretség után házasodtunk össze :D (My husband and me got married after 4 months)
* Görögországban vesztettem el a vakbelem (I lost my appendix in Greece) :D

2 megjegyzés: