2010. szeptember 7., kedd

Szofi szösszenet

Szofi immáron komoly ovis lány. Nagyon büszke vagyok rá!

Az első hét fél napjai után hétvégén folyton afelől érdeklődött, hogy mikor mehet már megint oviba és mikor alhat végre ott.

Hétfőn reggel, mikor beértünk az oviba, közölte, hogy mehetek dolgozni, mert ő itt is fog aludni.

Délután, amikor mentem értük, akkor egy nyugis, mosolygó Szofi fogadott. Semmi gond nem volt vele, szépen játszott, evett, aludt.

Elkezdtem beszélgetni egy óvónénivel. Ami kicsit elnyúlt. Közben Szofi is beszélt hozzám. Időnként válaszoltam neki is, de igazából az óvónénivel beszélgettem. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Szofi elkezdett bökdösni és ezt szajkózta: süket, süket, süket :))))

Óvónénivel egymásra néztünk és nagyon jót nevettünk. Végül is igaza volt. És egyébként is, volt kitől tanulnia. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése