2010. augusztus 8., vasárnap

Víztelenség

Egyik reggel arra ébredtünk, hogy nincs víz ... (utca végén szereltek valamit) Pontosabban én keltem elsőnek és elmentem fogat mosni. Az elején még semmi sem tűnt fel, mert csak pár csepp vizet szoktam fogmosás előtt a kefére csöpögtetni. Aztán, mikor végeztem, rá kellett jönnöm, hogy kiöblíteni már nem tudom a szám ... Ekkor már Krisz is ébren volt, neki kurjongattam, hogy hozzon ásványvizet. Igazán "fincsi" volt, ahogy a mentolos cucc pezsgett a számban. :)

A gyerekeknek már az is fura volt, hogy nincs víz. Kicsit felbolydultak tőle.

Majd jött egy kiadós vihar (totál sötét lett, ezért lámpát kapcsoltunk) és elkezdtek villogni a lámpák. Mondtam, hogy ne ijedjenek meg, ha elmegy az áram.

Az étkezőben 3 lámpa lóg. Úgy kapcsolhatók, hogy a 2 szélső a középsőtől külön is felkapcsolható. Csak a 2 szélsőt kapcsoltam fel. Erre Gréti megszólal:
-Tényleg közeledik az áramszünet! A középső lámpa már sötét.... :)))))

Mivel aznap ez már a sokadik aranyköpése volt, már nem tudtam nevetni rajta. Kínomban a falat kaparásztam és könyörögtem, hogy térjen agyához.

Krisztiánt a gyerekekkel elküldtem az anyósékhoz, hogy el tudjon menni WC-re, mert itthon kifogyott a víz a tartályokból is.

Még jó, hogy nem akkor zárták el, amikor Szofival rohangásztam a WC-re ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése