2010. augusztus 1., vasárnap

Szösszenetek

Szofival külön hálószobába költöztünk, amihez egy külön fürdő is van. Csak azt használhatja éjjel-nappal. Így csak egy fürdőt kell folyamatosan fertőtlenítenem. Épp mentünk volna aludni, amikor megláttam valamit a szemem sarkából a falon. De nem tudatosodott bennem rögtön. Lekapcsoltam a villanyt, majd fel. Közben felkaptam Szofit, hívogattam Kriszt és kihátráltam a szobából.

Egy 10 centis zöld sáska ült a falon.

Mikor Krisz bejött és meglátta, sóhajtva megjegyezte:
-Miért nem lehetek ilyenkor én is nő.

:))))

--------

Gréti időnként alkot. Értelmes és kevéssé értelmes mondókákat, meséket. Most épp valami találós kérdést eszelt ki, melynek ez volt a vége:
-Aki kitalálja, elnyeri fél házunkat...

Ránéztem, és közöltem, hogy ezt felejtse el. Majd, ha lesz saját háza, azt felajánlhatja szerencsejáték céljára. De a mienket inkább ne. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése