2010. augusztus 22., vasárnap

Riadalom

Newton megtaposott lába még nem is gyógyult meg 100%-osan, amikor újabb baleset érte. :S Krisz épp állt és tartotta a kezében. De az aprólény teljesen fel volt pörögve és addig ficánkolt, míg kivetődött Krisz kezéből. Olyan mellmagasságból fejre esett a kőre...

Én nem láttam a szituációt, mert Szofit fürdettem fent, ez pedig lent történt. Amit hallottam, az halálra rémített. El se tudtam elsőre képzelni, hogy mi történt. Gréti elkezdett kétségbeesetten sikítani, Krisz telitorokból, ijedten üvöltött. Szofit a hónom alá kaptam és lerobogtunk a lépcsőn. Csak azért, hogy ezt a kimerevedett szituációt látva Szofi is elkezdjen üvölteni, én pedig felsikítottam a nagy riadalomban.

A szívem majd kiesett. Krisz képtelen volt lehajolni a fájdalomtól és ijedtségtől vonyító kutyhoz. Én gyorsan felkaptam. Krisz csak azt tudta szajkózni, hogy meg fog dögleni a kutya és hogy másnál jobb helye lenne, ha túléli. De az biztos, hogy már nem lesz normális kutya ...

Grétinek sem kellett több. Még jobban üvöltött, hogy "kiskutya ne halj meg, imádlak". A szívem már nem csak 1000-rel dobogott, de immáron majd' megszakadt. Mondtam Krisznek, hogy nyugodjon le és ne mondjon ilyeneket, mert ezzel Grétit kikészíti. (Szofi szerintem nem bánná, ha elköltözne valahova kuty ...)

Ahogy felvettem Newtont, pikk-pakk befejezte a sírást és lenyugodott. Ahogy letettem, lábra is tudott állni. Aztán pedig figyeltem, hogy nem kapott-e agyrázkódást.

Lényeg, hogy lenyugodtak a kedélyek, kuty úgy tűnik, jól van. Maradjon is így.

De ezzel még nem volt vége az estének... Krisz elment baba welcome buliba a barátjával. Csajokkal hármasban maradtam itthon. Egyszer csak óriási üvöltözést hallok az utcánkból. A szomszéd kutya őrjöngve ugatott, annyira irritálták a dulakodó részegek.

Kipattantam az ágyból, hogy megnézzem, mi zajlik kint, közben megfogtam Newtont, hogy ne féljen annyira. Mert hát rendesen megrettent a zajoktól. Arra ébredt ő is.

Mikor éjjel felébred, le szoktam vinni a pelusára pisilni. Szerencsétlen annyira megrettent, hogy nem értük el a célt. A tenyerembe pissentett útközben. :)

Ezután szerencsére vége lett a napnak. :)

3 megjegyzés:

  1. Hát remélem a kutya jól van! nálunk itt a minap éjszaka azt hittem rendőrt kell hivni, mert a szomszéd a feleségével egymásnak esett és folytogatták egymást, törtek zúztak. Ott is részeg volt már a pasas, de szerintem a nő is.

    VálaszTörlés
  2. Em: kutyus immáron jól van. Büdös kis csibész. :)

    Moderátor: jesszusom. Jó szomszédság :S

    VálaszTörlés