2010. július 7., szerda

Viki szülinap

Még június utolsó vasárnapján megünnepeltük Viki szülinapját. Ő a barátaink kislánya. Kivételesen nem nálunk volt a buli, hanem mi mentünk hozzájuk Nógrádra.

A gyerekek nagyon élvezték. Mivel nem volt elég hinta, ezért egész nap csak hintáztak volna. :) De így időnként kénytelenek voltak homokozni is, sőt volt, hogy bevonultak TV-t nézni.

Ebéd után alkothatnékom volt. Vittünk magunkkal arcfestéket, amit még szilveszterre vettünk, csak nem használtunk. De most! Először Kriszen teszteltem "tehetségem". Rajta elég sok hely adódott, mert a feje hátulját is tudtam hasznosítani. :)

Aztán jött Gréti és Viki, majd Robi és a legvégén Szofi. Szerintem eddigre jöttem bele, mert az lett a legjobb. :)

A képeket Robi csinálta és csak a napokban kaptuk meg őket, ezért vártam ezzel a bejegyzéssel. Hát, itt lehet megcsodálni a műveket. :)

Származási hely: Viki szülinap


Délután pedig felkerekedtünk és felmásztunk a nógrádi várhoz. Mivel fogalmam se volt róla, hogy a hely életveszélyes és azt hittem, hogy egy anyuka vigyáz rájuk, előre engedtem a mieinket is a többiekkel. Aztán ahogy másztunk utánuk, kiderült, hogy a hely életveszélyes és a másik anyuka is messze lemaradt a gyerekcsapat mögött.

Ekkor rámtört a szívbaj és előrerohantam Krisszel együtt.

Az ösvény, amin mentünk felfelé, nagyon keskeny volt és mint kiderült, közvetlen mellette ott húzódott a szakadék. Csöppet sem lett ideges ...

A vár bejáratánál már ki volt írva, hogy csak saját felelősségre menjen be mindenki, mert életveszélyes. Hurrá...

No, itt is minden szél szakadékkal végződött. Korlát sehol sem volt, kivéve a kilátót. No de az is olyan, ami messze volt a gyerekbiztostól. Itt már nagyon rosszul éreztem magam és mondtam, hogy menjünk le, mert ez nem gyerekeknek való hely.

Lefelé már nem engedtük előre a gyerekeket. Legalábbis mi nem. Nem kell a bajt keresni, jön az magától.

Ezután még dumáltunk egy ideig, aztán amikor mindenki kellően elfáradt, hazaindultunk.

Persze Szofi 5 percre elaludt a kocsiban, nem lehetett ébren tartani... Innentől kezdődött az éjszakai műszak. :S

De a buli jó volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése