2010. június 13., vasárnap

Gréti beteg volt

Csütörtökön, pont a névnapján, az oviból telefonáltak, hogy Gréti belázasodott, menjek érte. Állítólag egész délelőtt levert volt, aztán jött a láz. Csak a fejét fájlalta, semmi mást.

Itthon kapott gyógyszert a fejére, mert mire hazaértünk elmúlt a láz. Aztán, amikor felébredt, egészen olyan volt, mint aki rendben van. Nem sokáig... Először csak 38,6-ig szaladt fel a láza, majd 39,6-ig. A gyógyszer semmit sem ért, de a borogatás sem. Jött a hidegvizes fürdő. Ez nem nagyon tetszett neki, de legalább 38-ig lement a láza.

A győzelem nem volt hosszú életű, mert ismét felszökött neki 39 fölé. Ezt játszottuk egész éjfélig. Gyógyszerrel már nem is kísérleteztem, egyik se hatott.

Betelefonáltam az ügyeletre, ahol azt mondták, hogy vigyem be a kórházba. De mivel a fején kívül semmije se fájt és alapvetően jól viselte az egészet és becsülettel ivott, ezért nem vittem.

Anyumék viszont elvitték Szofit magukhoz, biztos, mi biztos, mert Krisz megint későn ért haza és ha menni kellett volna a kórházba, akkor legalább ne 2 gyerekkel kelljen birkóznom.

Épp anyummal beszéltem telefonon, amikor egy köhintést hányás követett. Egészen addig folyton kérdeztem, hogy nincs-e hányingere, de mindig azt mondta nincs. No, ekkor már nem csak ingere volt ... Lehetett takarítani és fürdetni. Ami érdekes, hogy a későbbiekben nem ismétlődött meg.

Pénteken és szombaton egész nap bent voltam vele. Pénteken is fel-felcsapott még a láz, de szombaton már jól volt, viszont nem mertem megkockáztatni, hogy tűző napra menjek vele, vagy bárhova.

Krisz sajnos kicsit gyerekes volt, ő nem bírta ki és el kellett mennie strandra az unokaöccsével. :S Mindegy, ő tudja.

Mivel estére már teljesen jól volt és mert már napok óta meg volt neki ígérve, hogy a mamánál alhat, ezért elvittük este anyumékhoz. Ott már olyan jól volt, hogy felkapta a vadiúj, anyuméktól névnapjára kapott görkoriját és a folyosón kezdte el próbálgatni "tudását". :)

Szerencsére ezen is túl vagyunk, és a héten már mehet oviba is. Holnap még valszín nem, mert előbb igazolást kell kérnünk, hogy közösségbe mehet, de kedden már 6 ökör sem fogja tudni visszatartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése