2010. május 26., szerda

Külföldön Élő Magyarok Blogregisztere

Tinkmara létrehozott egy blogot, melyben országonként sorakoznak az egyes, külföldön élő magyarok blogjai.

Jelenleg a KÉM (Külföldön Élő Magyarok) néven fut a kicsike
, de szívesen vesz egyéb ötleteket is. Sztem ez jópofa, de van, akit zavarhat. :)

Pillanatnyilag 41 ország 279 blogja került bejegyzésre, de újabbak várnak feltöltésre. Tinkmara szorgosan töltögeti fel a blogok elérhetőségét és alapadatait.

Ha tudtok még blogokat ajánlani, akkor szívesen veszi és azokat is feltölti.

www.kem.freeblog.hu

4 megjegyzés:

  1. Je, mi is fent vagyunk:) Nem is tudtam rola.
    Koszi, hogy emlitetted. Jo ez a kezdemenyezes. En is orultem volna valami hasonlonak anno, mikor meg csak terveztuk a kitelepedest. Az ujabbak biztos sok hasznos infot talalnak, es nem kell ossze-vissza keresgelni a neten.

    Tunde

    VálaszTörlés
  2. A linkek egy részecskéjét én ajánlottam be. :) Főként AU témában. Persze nem mindet, csak egy részét.

    De bárki ajánlhat, aki többről tud. Tinkmara kiteszi.

    VálaszTörlés
  3. Inkább ide írom, TUdok egyről, kit ismerek is. Ő is Svájcban él, de angolul szerkeszti a blogját.
    www.almondcorner.blogspot.com

    Ha még eszembe jut valaki akkor írom :)

    Szuper jó ez a kezdeményezés!!!
    Vera

    VálaszTörlés