2010. február 2., kedd

A tegnapi nap befejezése

Délután elmentem Szofiért a bölcsibe. Ahogy közeledtem a kapuhoz, két kutya felfigyelt rám. Az egyik ráadásul puli szerűség volt, amikkel kapcsolatban már volt pár rossz tapasztalatom. Nem elég, hogy felfigyeltem rám, a puli ugatva, morogva elkezdett felém szaladni. Addigra már az össz agyvizem elpárolgott a napi események után. Megálltam, artikulátlan hangon ráordítottam a kutyára és én is támadásba lendültem.

A kutyának ennyi is elég volt. Elhallgatott, megtorpant, majd megfordult és elment ... Bementem a bölcsibe Szofiért. Mikor kijöttem, anyum mondta, hogy a kutya bekullogott utánam a bölcsi kertjébe. Biztos jött alaposabban megnézni, hogy ki az a veszett őrült ... :)))) Percekig nevettem.

Grétit miután felvettem az ovinál, elmentünk latin táncra. Ez volt az első alkalom. A tanár fantasztikus volt. Nagyon játékos formában oktatta a koreográfiát. Nem lépéseket, hanem komplett koreográfiákat. De úgy, mintha csak egy játék lenne. A csajok édesek voltak. Az elején Szofi is beállt. :) Nagyon ügyesen utánozta a többieket.

Miután hazajöttünk, Gréti még tett róla, hogy a nap nehogy egy extra kunszt nélkül érjen véget: leborította az épp elé rakott tányért mindenestől.

Már alig vártam, hogy aludni mehessek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése