2009. november 30., hétfő

Juharszirup kúra 4.

Elértem a 8. naphoz. A hétvége elég nehezen telt el kúra szempontjából....

Krisz is és a gyerekek is itthon voltak, tehát főznöm kellett. Nem tudtam rendelni a szokásos helyről, mert hétvégén nem szállítanak ki. Rendelhettem volna hétközben extra adagokat. :)

Szombaton disznópörit csináltam, de vasárnap is ezt ették. Hogy milyen ízű lett, gőzöm sincs, az illata jó volt. :) Amikor úgy véltem, kész van, megkóstoltattam Krisszel. De persze neki gőze sincs róla, hogy mi hiányzik belőle, ha még nem tökéletes az íze. Egyedül a só hiányát tudta megemlíteni. No worries, ették így. :)

Csináltam egy adag kőrözöttet vacsira, de azt se tudtam megkóstolni. Állítólag valami nagyon hiányzott belőle, de mivel nem tudta megmondani, hogy mi, hát így ették. Elfogyott, tehát olyan rossz nem lehetett. :)))

Szerettem volna hagymalekvárt csinálni, de miután felvágtam a hagymát, rájöttem, hogy rossz az ötlet. Mért pont akkor akarok valami újdonságot csinálni, amikor meg se tudom kóstolni. :)

Vasárnap, amikor elmentünk a bevásárló központba, az egy újabb kihívást jelentett. Mindenhol, vagy legalábbis nekem úgy tűnt, ott voltak az éttermek, kávézók, cukrászdák és mindenhonnan csalogató illatok repdestek ki. Na meg a kaját látványa...

A gyomromból olyan hangok törtek elő, mint amikor a föld mélye morajlik. :) A végén mondtam, hogy menjünk haza, mert éhezek. Nem éhes voltam, éheztem ... Itthon persze helyreállt a lelki békém, mert ittam egy adag szirupot és minden a helyére került.

Tanulság: nem szabad lötty nélkül útra kelni.

De ma már hozza az ételfutár a családnak való kaját. Amikor jön, mindig jót mosolygok magamban. Udvariasan jó étvágyat kíván ... :)) Persze nem tudhatja, hogy én max feltálalom a családnak vacsira.

Még egy dolgot megfigyeltem, amikor elkezdek éhes lenni, akkor leesik a vérnyomásom. Ez főként reggel van, amikor fürdök is.

Még egy megfigyelés: ha a szirupos vízhez több citromlevet facsarok, legalább 2 citromét, akkor még elviselhetőbb az íze. Szinte kellemesbe hajlik. :)

De a mai napon kívül már csak 2 nap van hátra! Ja, hogy utána se lesz fenékig tejfel?!

Utána 3-4 napig átmenetet kell biztosítani a gyomornak a folyékony és a szilárd ételek között, vissza kell szoktatni a szilárd ételekhez. Szóval az első pár napban a kúra után csak zöldséglevest és gyümölcsleveket szabad fogyasztani. Hús még mindig nuku.

Kitartok. :)

Szép napot

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy !Le a kalappal!
    Ez a dolog leadott kilókban is eredményes? (Na nem mintha képes lennék erre a kúrára! ;) )

    VálaszTörlés