2009. november 23., hétfő

Juharszirup kúra 2.

Lassan túl vagyok a kúra első napján. Ma nem ettem semmit, de éhes sem vagyok. Ha érzem, hogy kezdenék megéhezni, iszok egy adagot a szirupos löttyből.

Amíg intenzíven iszom a cuccot és nem veszek levegőt, nincs gond. De engem nagyon irritál a szaga és az íze is amint befejezem az ivást. Anyum megszaglászta, szerinte nincs rossz szaga. Szerintem van.

Kidolgoztam egy új technikát, hogy az ivás befejeztével se legyek rosszul: csináltam egy bögre meleg borsmenta teát is (azt lehet inni a kúra mellett ízesítés nélkül). Amint az uccsó korty lecsúszik, rögtön iszok rá teát. Így kimosódik a számból az a számomra förtelmes íz és szag.

A boltban jelezték, hogy az első napokban fejfájás jelentkezhet. Ugyan még nincs vége a napnak, de eddig ilyen tünetem nincs. (Persze most hogy leírtam, biztos lesz :) )

Már csak 9 nap :) Vagy még? :))))))

Annyival könnyítem a dolgom, hogy rendeltem kaját a családnak a hét minden napjára. Így legalább nem kell főznöm, nem kell az illatokkal szadiznom magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése