2009. október 31., szombat

Munkahely másképp

Rég nevettem ekkorát! Rendszeresen meg szoktam nézni, hogy a jobmonitoron milyen állásokat hirdetnek. Mostanában a Voda egész sok állást hirdet meg. Eddig minden hirdetés a szokásos formáját hozta. Pár szó a cégről, aztán elvárások, feladatok és semmi több.

Most valami újjal találkoztam, ami alapból vegyes érzelmeket váltott ki. A cégről semmi leírás nincs az elején. Ez nem is baj, hisz ki ne ismérné őket. Az elvárások között szerepel szabadfordításban:
-légy visszafogott "őrült" (kreatív, aki még jól szervezett)
-ismerje a jó brief titkák (brief: feladatkiírás az ügynökségnek)
-proaktív, új dolgokra nyitott (saját komment: ez roppant ritka, hogy egy multinál az lehess)
-ismerd a legújabb Cannes, Epica, Golden Drum díjak győzteseit á-tól z-ig (saját komment: aki egész nap dolgozik, annak nem sűrűn van ideje, hogy mások munkásságát kövesse, hacsak nem konkurensről van szó, vagy ha ismerem őket, akkor nem dolgozok ...)
-ismerni az ügynökségek működését (hát azt oda-vissza :), bár biztos van olyan, aki képes rugalmasan és gyorsan dolgozni)
.
.
.
Ők olyan környezetet nyújtanak, ahol
-elfogadják, támogatják az őrült ötleteket (hát, mint említettem, ebben kételkedek, megnézném magamnak, hogy ilyen is van)
-és a legjobb: supercool office area
Tény, mi tény designos. De Krisznek az ovi jutott róla eszébe. 3 dolgot hiányolt a képről: az autópályás szőnyeget, a matchboxokat és a szőke ovónénit. :))))

Tény az is: ha csak egy sima álláshirdetést tettek volna fel, akkor nem írtam volna róla. Ráadásul még jót is nevettem.

És lehet, hogy képbelibben kicsit a róka és a szőlő története is. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése