2009. szeptember 28., hétfő

Könyvtár

Még pár héttel ezelőtt, mielőtt elkezdték volna burkolni a garázst, ki kellett pakolnunk mindent. Nagyon sok mindent már akkor elajándékoztunk, de maradt még egy doboz könyv, meg egy doboz National Geografic magazin (gyűjtemény), ami senkinek nem kellett. Akkor kitaláltam, hogy elviszem a könyvtárba. Akkor nem jött össze, teljesen kiment a fejemből, de tegnap, amikor visszapakoltunk volna az immáron leglettelt és kifestett garázsba, ismét beléjük botlottam.

Be is raktam a kocsiba, hogy ma mindenképp vigyem el őket a városi könyvtárba.

Miután a gyerekeket elvittem az oviba, illetve a bölcsibe, elgurultam a könyvtárba. A könyveket se egyszerűen, de azokat végül átvették, bár hozzátették, hogy nem biztos, hogy mindnek lesz hely. A NatGeo gyűjtemény nem kellett nekik, mert minden hónapban jár nekik. Duplán meg minek legyen meg.

Ezek után felhívtam a helyi gimit. Nekik is jár és nem kell. A következő a műszaki középsuli könyvtára volt. Nekik ugyan nincs pénzük manapság ilyeneket venni, de mivel nem a legfrissebb számok, ezért nem kellett, mert még a frisset is csak ritkán veszik ki, a régebbieket egyáltalán nem.

Végül a piarista gimnázium könyvtárosa jelezte, hogy nekik szükségük van rá. Hamarosan megyek és leadom.

Szép napot

2 megjegyzés:

  1. Érdekes, hogy ilyen nehezen vették be a könyveket és újságokat. Közben meg panaszkodnak, hogy kevés pénzük van...
    Egyébként pár éve én is bevittem egy halom magazint a legközelebbi könyvtárba (több évfolyamot) és odáig voltak meg vissza.

    VálaszTörlés
  2. Hát, azóta jóléti állam lettünk. ;))))

    VálaszTörlés