2009. augusztus 16., vasárnap

Pók ...

A kempingben a sátortól nem messze találtam egy szép nagy fekete-sárga pókot. Olyan 4-5 centi volt legalább a teste, plusz a lábai.

Naponta többször is megnéztem, hogy a helyén van-e. Akkor is csekkoltam, mielőtt elindultunk. Mindig pont ott ült a hálójában.

Kellően utálom a pókokat, de mivel ez nem jött közelebb, nem bántottam.

Ma reggel kimentem az ajtón és mit látok?! Ugyanolyan pók a falon.

Most anyumék vannak a jászszentandrási kempingben és már nem ül ott a pók állítólag. Ez a dög megkedvelt vagy mi, hogy velünk jött? Lamúr jobbra vagy balra, ott kellett volna maradnia. Ezt a találkozást nem élte túl.

Mivel érdekelt, hogy milyen fajta bestiával állok szemben, ezért utánanéztem a weben kicsit. Állítólag ez egy darázspók. Túl sokat nem írtak róla, de általánosságban leírták, hogy a fekete-sárga színkombináció állatoknál nem épp a barátságosság jele.

Egy kép az eltávozottról:

Származási hely: Nyaralás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése