2009. augusztus 29., szombat

Fodrász

Ugyan nem járok túl sűrűn fodrászhoz, de ha megyek, általában ugyanoda megyek. Az a lány már megszokta a rigojáim, na meg a hajam is. De ő most elment szülni.

A festés lenőtt és már időszerű volt valamit kezdeni vele. Csütörtökön berobogtam egy fodrász szalonba és megkérdeztem, van-e péntekre időpont. Volt.

Előre jeleztem, hogy nem vagyok könnyű eset. :) Elmondtam, hogy úgyse olyan színű lesz a hajam, amilyenre festeni szeretné és az is kiszőkül 2 hét alatt és bodorítani, formázni se akarja, mert nem marad benne. Nem hitt nekem. Sztem azt hitte, hogy egy beképzelt liba vagyok, aki okoskodik.

Pénteken elmentem hozzá. Felkente a festéket és várta a hatást. Hát történt vmi, de nem az, amire számított. :) Minden esetre melírozni nem kell.

Aztán kicsit igazított rajta, majd megkérdezte a végén, hogy besüsse-e. Hát süsse, ha tudja. Minden fodrászra rá szoktam hagyni, tegye, amit kedve van tenni. :)

Kitolt magával. Előbb-utóbb minden fodrász rájön, hogy még rengeteg hajam van, amivel sokáig kell szórakozni. Pláne, ha mindent azonnal kirúg magából. Én csendben ültem és mosolyogtam magamban, amikor láttam, hogy 1-1 tincset ötödször próbál besütni, de az még mindig egyenes. A végén feladta.

Amikor hazaértem, még volt vmi kis bongyorka a hajamban, de 1 órával később már csak a festés látszott. :)

Sebaj, én már hozzászoktam, hogy a színe minden festés után más, mégha ugyanolyannal festik is és hogy a formáján se sokat lehet/érdemes változtatni. Enyém, hát így szeretem. :)

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése