2009. június 10., szerda

Kicsi a világ

Létezik egy műegyetemi MBA lista. Azok vannak rajta, akik elvégezték a képzést. Mindenről szó szokott esni. Mindenfélét adnak-vesznek a tagok (eurót, dollárt, házat, lakást, autót, gyerekruhát, bármit), állást hirdetnek és keresnek, segítenek megválaszolni 1-1 kérdést, politizálnak és időnként anyáznak. :)

Aztán ma jött egy levél, amiben valaki nagyobb mennyiségű eurót szeretne ausztrál dollárra váltani. Hoppá ... Rögtön felkaptam a fejem. Minek valakinek ennyi AUD? Gondoltam egy kérdést megér. :) Azonnal jött a válasz: mert 2-3 hónap múlva, ha minden igaz, indulnak Ausztráliába!

Kértem, írjon kicsit bővebben eddigi történetükről, mire egy linket és pár soros összefoglalót kaptam vissza. Mikor a linkre kattintottam, kiderült, hogy néééé, ezt a blogot már olvastam és az oldalsó linkjeim között az övéké is ott van. :)

Hát ennyire kicsi a világ!

A blog írását félbehagyták sajna. De remélem, hogy lesz folytatása a blognak és majd a kinti életükről is olvashatunk.

Nagyon örülök neki, hogy hamarosan útra indulhatnak megvalósítani egy álmot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése