2009. június 25., csütörtök

Fűnyírás

Amikor még lakásban laktunk, annyira vágytam rá, hogy legyen egy kertünk, ahova ki lehet ülni vagy feküdni napozni.

Amikor azt mondták ismerősök, hogy a fű nyírása felér pár earobik órával, akkor csak legyintettem. Mit nekem. :)

A kert még messze van a késztől, de egy jókora darabon már befüvesítettük. A sok esőtől, ami a napokban ömlött, pár nap alatt szép nagyra nőtt a fű. Mivel ma estére ismét esőt mondanak, gondoltam lenyírom. Pikk-pakk.

Ahogy Hella elképzelte. :) Másfél órán át sztem tutira küzdöttem vele. Fel s alá rohangásztam a kertben, közben próbáltam nem elnyírni a fűnyíró kábelét. Mire befejeztem, azt hittem szívrohamot kapok.

Eleinte csak kisebb szögben dőlve toltam a gépet, majd a végén közelítettem a 45 fokhoz. :)

Még jó, hogy nem nagyobb fűgyűjtővel vettük a gépet! Ehhez azt hiszem 27 literes fűgyűjtő van. Amikor üres, szinte repül a nyíró. Na de ahogy telik ... Aztán még üríteni is kell, ami szintén kellően átmozgatja a testet.

Ugyan ki még nem feküdtem a kertbe, sőt ülni se nagyon volt még időm, de barnulni így is tökéletesen lehet(ne). A nadrágom és a pólóm közti rés a hátamon pl. már tök barna. Meg a karjaim is barnulnak a póló ujjáig. :)))

Jó sport ez! A szomszédok még biztattak is. :)

Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése